sobota 25. februára 2012

Škaredá sobota

Sobota.
Dá sa povedať že škaredá.Ráno sa prehnal nad mestom skoro uragán, človek by si mal už na to zvyknúť.Letela som z postele zvesiť z balkóna deku ktorú som šila pre neter do Prahy,radšej jej ju odovzdám osobne ako by k nej mala priletieť.Na to som ju šila véééľmi dlho.
Samozrejme že drahá Majuška nemohla odolať,aj keď sa tvári ja nič ja muzikant.No a keďže nám poobede svietilo slniečko tak sme sa vybrali na malú prechádzku aby sa nám potvora hyperaktívna trošku vybehala.
                                          Ulovila som paličku
                                          Pes trhač
                                           Ja už budem dobrá
                                      A takto smutne vyzerá u nás koniec zimy
        Teším sa na jar,na kopu vôní a príjemného tepla,kvetov,čerstvej zelenej trávy.Jar je ako začať nový život.Tešte sa zo mnou.Marla                               

2 komentáre:

  1. Ahoj Marli, deka je krásná, moc se povedla a pejsek samozřejmě taky. Moc pekný blog, ráda se budu vracet.
    Přeji pěkný den,
    Pavla

    OdpovedaťOdstrániť