štvrtok 24. mája 2012

V srdiečku

Asi každá z nás si uchováva v srdiečku spomienku na niekoho, kto bol pre neho niečím výnimočným.Aj ja mám niekoho,moju babku.Aj keď už dávno nieje s nami stále na ňu spomínam z láskou a občas sa mi vtlačia aj slzičky do očí.Ale to je život.Bola veľmi tvorivá,rada vyšívala,plietla a hlavne háčkovala.Keď som mala asi 8 rokov tak som to musela vyskúšať aj ja.A moja zlatá babuľka mi to z veľkou trpezlivosťou vysvetľovala a ukazovala.Jediné čo sa jej podarilo ma naučiť bola háčkovaná retiazka a stĺpiky.No a po toľkých rokoch som neviem prečo vytiahla háčik,bavlnku a vyskúšala čo si z toho háčkovania pamätám.




No a nejak mi vyšli tieto kvietky.Ešte nie sú dokončené,treba ich začistiť a ozdobiť nejakou tou korálkou,
ale babka by zo mňa mala určte radosť že ta jej snaha nevyšla nazmar.
No a aby ste si nemysleli že som celý mesiac nič nerobila tak som trochu šperkovala



Pekný deň vám praje Marla

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára