štvrtok 3. mája 2012

Moja záhradka

Minulý týždeň sme sa z manželom zastavili v jednom nemenovanom obchode a čo to?
No predsa zľavy na kvietky,tak som nakúpila čo som videla.Vyzerali síce biedne, ale korienky vyzerali dobre,tak som to riskla.Dokonca mali aj priesady paradajok tak šup s nimi na balkón.Tie už rastú ako divé a dúfam že tak budú aj rodiť.Keby náhodou bola úroda veľká rada sa z vami podelím:))
Muškáty som kúpila vysoké,pripomínajú mi babku.Tej kvitli celý rok,mala ich v kuchyni na okne a mne sa veľmi páčili.
No a aby ste nepovedali že som lenivá tak celý minulý týždeň som trápila spájku a drôt a cín.Pálila som si prsty a ruky ale tu je výsledok môjho snaženia.
Už som ich šupla na Sashe do svojho obchodíku.No a teraz sa chystám  šiť.
Apropo-nechcite zažiť puberťáka ktorého bolia zuby.Moje uši teda dostali poriadne zabrať a nervy radšej nespomínam.Proste keď chlapa niečo bolí...
Pekný deň praje Marla.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára