utorok 28. februára 2012

Môj macík

Šijem,šijem pomaličky košieľku i nohavičky...
Možno si niekto z vás spomenie na krásnu knižočku o neposlušnom macíkovi. Keď som mala 16 moja aktívna mamka mi vyhodila moju naj hračku,ktorá bola taká stará ako ja.Bol to modrý maco z bielymi uškami (teda už len jedným)a chýbalo mu aj oko.Ale bol môj a mala som ho veľmi rada.Vtedy som to aj napriek veku oplakala.Preto som skúsila ušiť nie macíka ale myšku a psíka.A možno sa raz pre niekoho stanú tou naj hračkou.ale to sa asi nedozviem.
                                                                   Prajem pekný deň. Marla
Tak to sú oni    .                                                                                                                                                                                  




1 komentár:

  1. Hračky jsou supr. Také mi maminka vyhodila mého medvídka, který se mnou byl od narození. Byl růžovo-žlutý (nechápu, jak si můžu pamatovat ty barvy, když fotky z dětství mám jen černobílé, ale prostě pamatuji). Možná i proto nejraději šiji deky pro tu mou cácorku v těchto barvách...

    OdpovedaťOdstrániť