nedeľa 3. marca 2013

Švejnaja mašina

Asi som bola dobrá.Manžel mi dovliekol domov takú starú mašinu na šitie.No takú radosť mi s ňou urobil.
Okrem látacej pätky mala komplet príslušenstvo,samozrejme že som s ňou hneď bežala,no bežala- nahnala manžela aby sme ho odviezli zoservisovať.Predsa len váži cca 25kg.Pán opravár ho nastavil,premazal a pridal aj tú chýbajúcu pätku.
Ide o šijací stroj sovietskej výroby z roku 1988 áno to je rok výroby.Pani ktorej stroj patril, si ho priviezla v 80 rokoch z ruska kde pracovala.Dokonca je k nemu aj návod na použitie a aj napriek tomu že si z ruského jazyka toho dosť pamätám, bolela ma z neho hlava.Ešte že sú tam pekné zrozumiteľné obrázky podľa ktorých som vedela natiahnuť vrchnú niť.Teraz si to už pamätám.Mám v pláne ragovku,tak ho vyskúšam.


Pekný deň praje Marla


1 komentár: