štvrtok 8. marca 2012

Moja sewing room

Po dvadsiatich rokoch tlačenia sa v dvojizbovom byte sme sa presťahovali do väčšieho.A ja som zistila,že aj tento priestor je malý.Preto, keď sem tam zazriem nejakú fotku sewing roomu nejakej hrdej tvorilky,neviem či mám plakať alebo sa smiať.Aj ja by som takú chcela.Lenže väčšinu žien čo poznám, šijú a tvoria doslova na kolene.Takže ženušky ktoré okupujete svoje obývačky a kuchyne a spálne, hlavná je radosť z tvorenia a z toho že niekomu na kom vám záleží urobíte radosť,že si dokážete zrealizovať svoje predstavy,že sa nedokážete nudiť.Ja som prešla všelijakými etapami od šitia ,pletenia ,vyšívania , mozaiky znova k šitiu.Podstatné je že mi to manžel aj deti vždy tolerovali aj keď to bolo na úkor ich priestoru.Drahý syn síce skonštatoval že sa nemá kde najesť,ale ja myslím že chlapec jeho veku rád papká všade možne len nie za stolom.
Moja sewing room


A tu sú dve tašky ktoré som šila do môjho obchodíku



No a v pondelok mi poštárka doručila až z Čiech takúto kôpku krásnych minerálov

Prajem pekný víkend Marla

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára